راه اندازی شبکه 

نصب و را ه اندازی شبکه | خدمات نصب و اجرا

راه‌اندازی شبکه شامل اقداماتی نظیر طراحی و اجرای زیرساخت شبکه، طراحی و اجرای اتاق سرور، در مقیاس‌های بزرگتر طراحی و آماده‌سازی دیتاسنتر و سایر فعالیت‌هایی مربوط به آن می‌باشد.

پارس ریزپرداز به عنوان مجری خدمات شبکه، راه‌اندازی شبکه را شامل یک سری فرآیندهای تعریف شده می‌داند که منتهی به ایجاد یا ارتقاء یک شبکه کامپیوتری می‌شود. این فرآیندها شامل بررسی زیرساخت شبکه، تجهیزات موجود شبکه و یا تجهیزات مورد نیاز، بررسی ابعاد شبکه، طراحی پلن مناسب، بررسی هزینه‌های مربوطه، زمان مورد نیاز برای انجام پلن و آینده‌نگری برای نگهداری بستر راه اندازی شده می‌باشد.

با گسترش فناوری و نیاز به بهره‌مندی از خدمات شبکه در حوزه فناوری اطلاعات، نیاز هر سازمان و یا مجموعه به ارتقا و تامین تجهیزات شبکه روز به روز در حال افزایش می‌باشد. راه‌اندازی دیتاسنتر، راه‌اندازی شبکه و راه‌اندازی انواع سرویس‌های تحت شبکه، کنترل شرایط محیطی و مانیتورینگ در شبکه‌های محلی، امکان ارتباط از راه دور به سرویس‌ها و خدمات شبکه از جمله دستاوردهای شرکت تک دیتا می‌باشد.

توفیق داریم تا با تکیه بر دانش فنی همکاران عزیزمان خدماتی متفاوت با بالاترین کیفیت در حوزه شبکه و فناوری اطلاعات ارائه دهیم.

 

راه اندازی اصولی شبکه

شما می‌توانید پروژه راه‌اندازی شبکه شرکت خود را با پایین‌ترین کیفیت به شرکت‌های زیادی که در این حوزه فعال هستند بسپارید اما باید خودتان را نیز برای دست و پنجه نرم کردن با اختلالات و مشکلات شبکه که احتمالا در آینده مواجه خواهید شد آماده کنید! عدم راه‌اندازی یکپارچه و اصولی شبکه علاوه بر هدر دادن هزینه‌های شما برای راه‌اندازی و نگهداری شبکه، می‌تواند هزینه‌های سنگینی را در آینده جهت عیب یابی و رفع اختلالات شبکه به سازمان تحمیل کند.

در شبکه‌هایی که به طور جزیره‌ای و غیر استاندارد راه اندازی می‌شوند، عیب‌یابی و شناسایی مشکلات شبکه، کاری سخت و زمان‌بر است. پروسه عیب یابی و شناسایی علل اختلالات یک شبکه غیر یکپارچه، ممکن است وقفه‌های زیادی را در روند شبکه ایجاد کند که این امر باعث ایجاد وقفه در کار پرسنل، اهداف سازمانی و در نهایت ضرر مالی شرکت شود.

متخصصان شبکه پارس ریزپرداز  با ارائه راه‌کارهای منطقی برای یکپارچگی شبکه متناسب با نیازها و استراتژی‌های سازمان، به رفع مشکلات زیرساخت‌های شبکه می‌پردازند. یکپارچه بودن زیرساخت‌های شبکه منابع سازمان، نقش حیاتی در برنامه‌ریزی منابع دارد لذا با استفاده از خدمات راه‌اندازی شبکه، می‌توانید سازمان خود را طبق استانداردهای روز دنیا شبکه کنید و قدمی محکم برای یکپارچگی سازمان خود بردارید.

برخی از فعالیت های تک دیتا در زمینه راه اندازی شبکه :

  • طراحی و پیاده سازی شبکه های محلی
  • اجرای کابل کشی ساخت یافته
  • طراحی و اجرای شبکه‌های بی‌سیم و لینک‌های دید مستقیم (Wireless, P2P and P2M Links)
  • طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های تلفنی و ویدیویی تحت شبکه: VoIP
  • فروش و کانفیگ اختصاصی تجهیزات فعال و غیرفعال شبکه شامل سوییچ‌، روتر، مودم و
  • طراحی و پیاده‌سازی امنیت شبکه (Network Security)
  • ارائه خدمات تعمیر، سرویس و نگهداری تجهیزات شبکه

 

خدمات و پشتیبانی شبکه


وابستگی سيستم‌ها به یکدیگر و گسترش و ايجاد شبكه‌هاي کامپیوتری موجب شده است که مديران ارشد سازمانها نیاز داشته باشند تا همواره از آخرين وضعيت تجهيزات جانبی شبکه برای بررسی كاركرد و راندمان سازمان مورد مدیریت خود اطلاع داشته و قادر به موقع تصميم‌گيري باشند.

خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه‌‌های کامپیوتری در حال حاضر یکی از بزرگترین نیازهای شرکت‌ها ، مؤسسات و سازمان‌ها در حوزه انفورماتیک می‌باشد. با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزه‌های کسب و کار موجب شده است که نیاز مبرم و شدیدی در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری و سرویس‌های مرتبط با آن برای صاحبان کسب و کار احساس گردد.

تعمیر و نگهداری منظم سیستم‌های کامپیوتری از بسیاری مشکلاتی که به علت عدم رسیدگی به شبکه به وجود می‌آید می‌کاهد و خرابی‌های دایمی را از شبکه های کامپیوتری شما دور نگه می‌دارد. با توجه به اهمیت نظارت و پشتیبانی شبکه و سیستم های کامپیوتری،شاید برای شما به صرفه‌تر باشد که بخواهید تعمیر و نگهداری و پشتیبانی شبکه خود را به شرکت پشتیبانی و نگهداری شبکه واگذار کنید.

پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری و یا به عبارتی نگهداری شبکه، از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت پشتیبانی شبکه پارس ریزپرداز می‌باشد. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند بهترین خدمات پشتیبانی شبکه ، کامپیوتر ، سخت‌افزار و نرم‌افزار را به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات شامل مجموعه‌ای از خدمات می‌باشد که در نهایت منجر به پیشگیری از مشکلات و یا رفع و رجوع مشکلات به وجود آمده در زمینه شبکه می‌گردد.